‘Evde Sağlık’ hizmetlerinde yeni dönem resmen başladı! Sağlık Bakanı Memişoğlu duyurdu
HABER MERKEZİ- Sosyal medya hesabından açıklama yapan Memişoğlu, “Sağlıklı Türkiye Yüzyılı” vizyonu kapsamında sağlık altyapısını güçlendirmeye devam ettiklerini ifade etti. Göreve geldikleri günden bu yana sağlık alanında 133 mevzuat düzenlemesini hayata geçirdiklerini belirten Bakan Memişoğlu, yeni yönetmeliğin bu vizyonun önemli adımlarından biri olduğunu vurguladı. Sağlık Bakanı Memişoğlu’nun açıklamaları şöyle; “Sağlıklı Türkiye Yüzyılı vizyonumuzu somut adımlarla, ilmek ilmek işlemeye devam ediyoruz. Göreve geldiğimiz günden bugüne; sağlık altyapımızı güçlendiren tam 133 mevzuat düzenlemesini hayata geçirdik. Bugün Resmî Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren “Evde Sağlık ve Palyatif Bakım Hizmetlerinin Sunumu ve Koordinasyonuna İlişkin Yönetmelik” ile de bu vizyonumuza önemli bir halka daha ekliyoruz. Yeni…