Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe’de Muharrem iftarında konuştu. Muharrem ayının hayırlara vesile olmasını dileyen Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Bu mübarek ayda tuttuğunuz oruçların, ettiğiniz duaların, yaptığınız hayır ve hasenatın Hak katında kabul ve karin olmasını temenni ediyorum.” dedi. Müslümanlar için yarın Aşure Günü’nün idrak edileceğine işaret eden Erdoğan, “Şehadetlerinin 1387. sene-i devriyesinde Serdar-ı Şehidan, Şah-ı Kerbela Hazreti Hüseyin Efendimiz’i ve 70’i aşkın yol arkadaşını rahmetle, hürmetle yad ediyorum.” açıklamasında bulundu. “14 ASIRDIR YAŞIYORUZ” “Kerbela’nın acısını yüreğimizde hala taşıyoruz.” diye konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Kerbela’nın hüznünü, burukluğunu, gam ve melalini kalbimizin derinliklerinde hala hissediyoruz. Gönüller Sultanı’nın “Benim dünyadaki çiçeğim” diyerek öpüp kokladığı Hazreti Hüseyin…